


Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 785 110 785.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Nie zwracamy kosztów przesyłki paczek reklamacyjnych.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@maristo.pl lub telefonicznie: 785 110 785. Udzielimy ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Przed dokonaniem zwrotu konsument jest zobowiązany do powiadomienia nas o chęci dokonania zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia. Konsument ma kolejnych 14 dni kalendarzowych na dostarczenie zwrotu.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty.
Nie przyjmujemy zwrotów:
- towaru docinanego na zamówienie konsumenta - dotyczy to lin, łańcuchów, węży, mat, materiału, rur itp.,
- produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- pozostałych produktów nieobjętych prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku odstąpienia od umowy konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie zawierające chęć zwrotu produktu oraz numer konta bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu wraz z korektą paragonu. Po otrzymaniu właściwie podpisanej korekty (wystarczy przesłanie skanu na nasz e-mail) dokonamy zwrotu pieniędzy.
Jeżeli twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Pliki do pobrania:
- Formularz reklamacyjny (pdf)
- Formularz zwrotu towaru (pdf)
Sklep żeglarski Maristo.pl zaprasza na zakupy!