Promocje
Lornetka Steiner Navigator Autobright 7x50
Lornetka Steiner Navigator Autobright 7x50

3 199,85 zł

Cena regularna: 3 349,85 zł

Najniższa cena: 2 359,95 zł
szt.
Lodówka kompresorowa 40 litrów
Lodówka kompresorowa 40 litrów

1 499,85 zł

Cena regularna: 1 999,85 zł

Najniższa cena: 999,80 zł
szt.
Sonda ręczna 0,6 kg z liną 30 m
Sonda ręczna 0,6 kg z liną 30 m

99,95 zł

Cena regularna: 190,00 zł

Najniższa cena: 190,00 zł
szt.
Nóż ratunkowy / żaglowy HM Müllner
Nóż ratunkowy / żaglowy HM Müllner

59,85 zł

Cena regularna: 89,85 zł

Najniższa cena: 60,95 zł
szt.
Nóż wielofunkcyjny MultiTool HM Müllner
Nóż wielofunkcyjny MultiTool HM Müllner

94,85 zł

Cena regularna: 114,85 zł

Najniższa cena: 94,95 zł
szt.
Lokalizator osobisty PLB z GPS FastFind 220
Lokalizator osobisty PLB z GPS FastFind 220

1 789,85 zł

Cena regularna: 1 890,85 zł

Najniższa cena: 1 660,95 zł
szt.
Szperacz Ocean Marine LED
Szperacz Ocean Marine LED

1 199,85 zł

Cena regularna: 1 499,85 zł

Najniższa cena: 1 241,95 zł
szt.
Kamizelka ratunkowa SpongeBob
Kamizelka ratunkowa SpongeBob

125,00 zł

Cena regularna: 140,00 zł

Najniższa cena: 140,00 zł
szt.
Lodówka kompresorowa FR60 Mobicool
Lodówka kompresorowa FR60 Mobicool

1 799,95 zł

Cena regularna: 2 500,00 zł

Najniższa cena: 1 369,95 zł
Lornetka Steiner Navigator Autobright z kompasem 7x50
Lornetka Steiner Navigator Autobright z kompasem 7x50

3 469,85 zł

Cena regularna: 3 699,85 zł

Najniższa cena: 3 349,85 zł
szt.
Raymarine AIS700 odbiornik / nadajnik klasy B ze zintegrowanym splitterem antenowym
Raymarine AIS700 odbiornik / nadajnik klasy B ze zintegrowanym splitterem antenowym

5 550,00 zł

Cena regularna: 6 564,00 zł

Najniższa cena: 6 564,00 zł
szt.
Kamizelka ratunkowa automatyczna Lalizas Kappa 180N JS1 - czarna
Kamizelka ratunkowa automatyczna Lalizas Kappa 180N JS1 - czarna

499,95 zł

Cena regularna: 719,95 zł

Najniższa cena: 719,95 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 785 110 785.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Nie zwracamy kosztów przesyłki paczek reklamacyjnych.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@maristo.pl lub telefonicznie: 785 110 785. Udzielimy ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Przed dokonaniem zwrotu konsument jest zobowiązany do powiadomienia nas o chęci dokonania zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówienia. Konsument ma kolejnych 14 dni kalendarzowych na dostarczenie zwrotu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku produkt nie zostanie przyjęty.

Nie przyjmujemy zwrotów:

- towaru docinanego na zamówienie konsumenta - dotyczy to lin, łańcuchów, węży, mat, materiału, rur itp.,

- produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

- pozostałych produktów nieobjętych prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W przypadku odstąpienia od umowy konsument dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie zawierające chęć zwrotu produktu oraz numer konta bankowego, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu wraz z korektą paragonu. Po otrzymaniu właściwie podpisanej korekty (wystarczy przesłanie skanu na nasz e-mail) dokonamy zwrotu pieniędzy.

 

Jeżeli twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Pliki do pobrania:

 

Sklep żeglarski Maristo.pl zaprasza na zakupy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl