Promocje
AIS700 Odbiornik / nadajnik klasy B ze zintegrowanym splitterem antenowym
AIS700 Odbiornik / nadajnik klasy B ze zintegrowanym splitterem antenowym

5 800,00 zł

Cena regularna: 6 564,00 zł

Najniższa cena: 6 564,00 zł
szt.
Kotwa gruntowa ze stali chromowanej Marinetech
Kotwa gruntowa ze stali chromowanej Marinetech

56,70 zł

Cena regularna: 63,00 zł

Najniższa cena: 63,00 zł
szt.
Kotwa gruntowa ze stali nierdzewnej Marinetech
Kotwa gruntowa ze stali nierdzewnej Marinetech

268,00 zł

Cena regularna: 298,00 zł

Najniższa cena: 298,00 zł
szt.
Echosonda Garmin STRIKER™ Plus 4 z przetwornikiem dwuwiązkowym
Echosonda Garmin STRIKER™ Plus 4 z przetwornikiem dwuwiązkowym

690,00 zł

Cena regularna: 760,00 zł

Najniższa cena: 690,00 zł
szt.
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Evo (z rumplem) S/L
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Evo (z rumplem) S/L

11 470,00 zł

Cena regularna: 12 745,00 zł

Najniższa cena: 12 745,00 zł
szt.
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Evo (sterowanie zdalne) S/L
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Evo (sterowanie zdalne) S/L

11 470,00 zł

Cena regularna: 12 745,00 zł

Najniższa cena: 12 745,00 zł
szt.
Silnik elektryczny ePropulsion Navy 3.0 Evo S/L
Silnik elektryczny ePropulsion Navy 3.0 Evo S/L

12 595,00 zł

Cena regularna: 13 995,00 zł

Najniższa cena: 13 995,00 zł
szt.
Silnik elektryczny ePropulsion Navy 6.0 Evo S/L
Silnik elektryczny ePropulsion Navy 6.0 Evo S/L

14 845,00 zł

Cena regularna: 16 495,00 zł

Najniższa cena: 16 495,00 zł
szt.
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Plus (z rumplem) XS/S/L
Silnik elektryczny ePropulsion Spirit 1.0 Plus (z rumplem) XS/S/L

9 895,00 zł

Cena regularna: 10 995,00 zł

Najniższa cena: 10 995,00 zł
szt.
Bosak aluminiowy teleskopowy 130-220 cm Seilflechter
Bosak aluminiowy teleskopowy 130-220 cm Seilflechter

70,00 zł

Cena regularna: 117,00 zł

Najniższa cena: 117,00 zł
szt.
Lornetka Steiner Navigator 7x50
Lornetka Steiner Navigator 7x50

2 999,00 zł

Cena regularna: 3 294,00 zł

Najniższa cena: 2 694,00 zł
szt.
Lornetka Steiner Navigator 7x30
Lornetka Steiner Navigator 7x30

2 460,00 zł

Cena regularna: 2 694,00 zł

Najniższa cena: 1 886,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany/a tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@maristo.pl lub telefonicznie: 785 110 785
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto pospieszyć się z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami poprzez email: sklep@maristo.pl lub telefonicznie: 785 110 785
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do swojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na twój adres email na bieżąco będziemy przesyłać informacje o stanie realizacji zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie formy dostawy są dostępne?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomat,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi zazwyczaj od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Zamówienie można odebrać w punkcie odbioru osobistego pod adresem: ul. Grunwaldzka 6 , 84-230 Rumia, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w odpowiednio oznaczonym polu na stronie koszyka. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – podanie go nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz samodzielnie modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy) skontaktuj się z nami jak najszybciej po jego złożeniu - najlepiej telefonicznie: 785 110 785.

 


 

Złożyłem/am błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości przez Sklep. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. Aby zgłosić prośbę o anulowanie zamówienia, skontaktuj się z nami jak najszybciej po jego złożeniu - najlepiej telefonicznie: 785 110 785.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktua a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 785 110 785.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl