


Kamizelka ratunkowa Spinlock Deckvest 6D 170N z systemem HRS
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Kamizelka ratunkowa Spinlock Deckvest 6D 170N z systemem HRS
Uprząż kamizelki ratunkowej offshore z systemem zwalniania uprzęży (HRS™)
- Wyporność 170N
- Jeden rozmiar
- System aktywacji UML Pro Sensor Elite
- Ulepszona klamra otwierania z przodu z płynnym systemem regulacji ciała
- Ulepszony system dopasowania ramion
- Wytrzymałe powlekane tkaniny w kluczowych miejscach
- Zamontowane światło kamizelki ratunkowej Pylon™ 360°
- Zamontowane światła oświetlenia pęcherza Lume-On™
- Nowa konstrukcja kaptura przeciwbryzgowego z dużym przezroczystym daszkiem – schowanym z dala od szyi
- Ulepszony profil pleców dla czystego, dyskretnego wyglądu i dopasowania
- System wyzwalania z tyłu pęcherza dla większego komfortu i zmniejszenia zaczepiania po napompowaniu
- 40-milimetrowy pojedynczy pasek na nogę z kieszenią do przechowywania – wyjątkowo szeroki, łatwy do zlokalizowania
- Kompatybilny z MOB1 AIS
- 5-letnia gwarancja
- Dostępny awaryjny przecinak do linek bezpieczeństwa
- System zwalniania uprzęży (HRS)
Kamizelka posiada opcję Harness Release System (HRS), miękkiego punktu mocowania pętli dla liny bezpieczeństwa, który można zwolnić w nagłych wypadkach, aby uwolnić osobę z jej liny bezpieczeństwa.
• Uchwyt aktywacyjny znajduje się za miękką pętlą, łatwy do zlokalizowania, chwycenia i pociągnięcia
• Miękkie mocowanie pętli zwolnione i otwarte
• Użytkownik oddzielony od liny bezpieczeństwa i łodzi
• Łatwe resetowanie w celu ponownego użycia
• ISO12402-1 Deck Safety Harness
System Spinlock Harness Release System (HRS) to innowacja, która umożliwia użytkownikowi odłączenie się od liny bezpieczeństwa poprzez zwolnienie dźwigni za miękkim punktem mocowania pętli bezpieczeństwa uprzęży kamizelki ratunkowej.
Czym jest HRS? Informacja od producenta:
Spinlock nadal uważa nóż za niezbędny element noszonego sprzętu. Jednak nie opracowaliśmy jeszcze niezawodnego, spójnego systemu zwalniania klipsa do liny bezpieczeństwa. Zamiast tego skupiamy się na opracowaniu systemu zwalniania rzeczywistej uprzęży kamizelki ratunkowej. Testy wykazały, że system zwalniania uprzęży musi być prosty w obsłudze i prosty w konserwacji, a także niezawodny przez cały okres użytkowania kamizelki ratunkowej. Jednocześnie system zwalniania uprzęży musi spełniać wymagania homologacji ISO12402.
Pozostawanie w kontakcie z łodzią jest niewątpliwie bezpieczniejsze niż przebywanie w wodzie, a korzystanie z liny bezpieczeństwa jest aktywnie zalecane. Jednak w przypadku wypadnięcia za burtę poszkodowany może zostać wciągnięty/uwięziony obok lub za statkiem. Sytuacja, z której trudno się uwolnić.