Evolution EV-100 na rumpel + p70s, ACU-100, napęd do rumpla

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 5 dni
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 7 907,00 zł 7907.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Raymarine
Kod produktu: E_431

Opis

Autopilot Evolution EV-100 na rumpel z p70s, ACU-100 & napęd do rumpla, przeznaczony dla małych jachtów żaglowych z napędem rumplowym

Cechy i zalety:

  • Kompletny system autopilota
  • Evolution Ai dla najwyższej wydajności
  • Nie wymaga kalibracji
  • Szybka i łatwa instalacja
  • Pasuje do większości typów sterów łodzi żaglowych
  • Proste i silne zaangażowanie sprzęgła
  • Dla łodzi do 6000 kg
  • Dla systemów zasilania 12V DC
  • Zawiera kontroler autopilota p70s

Zawiera:

  • Czujnik EV-1
  • Jednostkę kontrolna autopilota p70s
  • Jednostkę kontrolną napędu autopilota ACU-100 (Actuator Control Unit)
  • Napęd wypycharki rumpla
  • Zestaw okablowania Evolution
  • Pakiet EV Unit O-Ring (zestaw 2)
  • Uchwyt do montażu na ścianie

Czujnik EV

Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie.Czujnika EV może być zamontowany pod lub nad pokładem, gdyż obudowa urządzenia jest wodoodporna i wykonana w standardzie wodoszczelności IPX6 i IPX7.

EV-1 przeznaczony jest dla systemów autopilota Evolution mechanicznych i hydraulicznych. Sieć SeaTalkng pozwala na podłączenie pojedynczym kablem dla zasilania i danych do Evolution ACU (actuator control unit) i rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA2000.

Cechy i zalety:

  • Precyzyjne monitorowanie kursu (pozycji), stabilności jednostki na falach, kołysania i odchylenia, pozwala autopilotowi dostosowywać się wraz ze zmianami warunków panujących na morzu i zmianą dynamiki jachtu.
  • Elastyczne opcje montażu - montaż nad lub pod pokładem.
  • Łatwe podłączenie przez SeaTalkng do jednostki kontrolnej i ACU.
  • Technologia półprzewodnikowego czujnika dostarcza dynamicznej dokładności do 2 stopni we wszystkich warunkach.
  • Auto-kompensacja dla pól magnetycznych na pokładzie i niezawodne wskazanie kursu na wysokich szerokościach północnych i południowych.
  • Szybkie i niezawodne dane o kursie dla MARPA, nakładki radaru/mapa i różnych trybów kursu w wielofunkcyjnych wskaźnikach Raymarine.

Jednostka kontrolna autopilota p70

p70s to przyciskowy kontroler pracy przeznaczony specjalnie dla łodzi żaglowych

Cechy i zalety:

  • Interfejs użytkownika LightHouse jest prosty i szybki w użyciu
  • Szerokie kąty patrzenia - 160°
  • Startowy konfigurator pomaga szybko i łatwo skonfigurować pilota
  • Antyrefleksyjna powłoka dla ulepszonej widoczności w pełnym świetle słonecznym
  • Niskie zużycie prądu - typowo 132mA/1.6W - 27% mniej niż ST70 przy x4 pomiarze jasności
  • Wspierane tryby autopilota: Auto; Standby (tryb gotowości); Pattern (patent); Track (śledzenie); Wind Vane; Power Steer and Jog Steer
  • Prosty system i grupowe zciemnianie/rozświetlanie
  • Wsparcie dla licznych źródeł danych
  • Połączenia SeaTalkng/NMEA2000 i SeaTalk1 (nie wymagane połączenie pomostowe)

ACU-100 Autopilot Control Unit (ACU)

Odporna Jednostka kontrolna napędu autopilota ACU (Actuator Control Unit) dostarcza niezawodnego zasilania napędu autopilota i także zapewnia zasilanie dla szyny SeaTalkng. Wybierz ACU, ktore pasuje do twojego systemu sterowania.

Zestaw okablowania Evolution

  • 1 x SeaTalkng kabel zasilania (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng kabel główny (Backbone)(5m)
  • 1 x SeaTalkng kabel Spur (0.4m)
  • 1 x SeaTalkng 5-drozny blok połączeniowy
  • 2 x SeaTalkng połączenie T-piece
  • 2 x SeaTalkng Terminator

Typ pilota: rumplowy

Specyfikacja techniczna:

EV-1 Czujnik
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC)12 wolt systemy DC
Zakres napięć pracy (wolty DC)10.8 – 15.6 woltów DC
Pobór prądu30 mA
SeaTalkng LEN1
Czujniki3-osiowy cyfrowy
Połączenia danychSeaTalkng
Temperatury pracy-20ºC do +55ºC
Temperatury przechowywania-30ºC do +70ºC
Wilgotność względnamax 93%
Oszacowanie wodoodpornościIPX 6
Wymiary140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)
Waga0.29 kg (0.64 lbs)
Zgodność EMCEuropa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia
ACU-100
Prąd wyjściowy napęduMax ciągły 7 Amp
Przyłącze sprzęgłabrak połączenia przyłącza sprzęgła
Nominale napięcie zasilania12 woltów DC
Zakres napięcia pracy10.8 do 15.6 woltów DC
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") główny zasilacz300 mA (12 woltów DC)
Pobór prądu (w trybie czuwania "standby") zasilanie SeaTalkngBrak zasilania do SeaTalkng
SeaTalkng LENN/A
Wyjście mocy SeaTalkngBrak zasilania do SeaTalkng
Oszacowanie wodoodpornościPanel wtyków: IPX2, Elektronika napędu: IPX6
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb.180 mm x 140 mm x 52mm (7.1" x 5.5" x 2.0")
Waga0.6 kg (1.32 lbs)
Jednostka kontrolna autopilota p70s
Napięcie nominalne (wolty DC)12 wolt DC
Zakres napięcia (wolty DC)9 – 16 woltów DC
Rozmiar ekranu3.5" TFT LCD 320 x 240 pikseli
Kolory16 bitów kolor (64 tys. kolorów)
Jasność LCD700 cd/min²
Pobór prądu69 mA bez oświetlenia; 134 mA 100% iluminacja
PołączeniaSeaTalkng (x2) i kompatybilne z SeaTalk1
Temperatury pracy-25ºC do +55ºC
Temperatura przechowywania-30ºC do +70ºC
Wilgotność względna93% max
WodoodpornośćIPX 6
ZgodnośćEuropa 2004 /108 /EC Australia i Nowa Zelandia C-Tick, Level 2

Do pobrania:/p>

Instrukcja w j. angielskim - EV-1 i ACU (plik PDF): Ikona pdf

Instrukcja w j. angielskim - Evolution + p70 +p70R (plik PDF): Ikona pdf

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl